Colruyt kiest voor Masterveil Europe
In zijn zoektocht naar onzichtbare deuren onderzoekt Colruyt de markt en ontdekt wat Masterveil Europe voor zijn retail kan betekenen. In 2014 tekent het een contract met deze technologiespeler voor de levering van thermische gordijnen aan zijn winkels (Colruyt , Cru, …). Efficiëntie gecombineerd met maatwerk staan hoog op het verlanglijstje van Colruyt.
Colruyt vindt efficiëntie heel belangrijk. Streven naar zoveel mogelijk efficiëntie is noodzakelijk om lage kosten en dus ook lage prijzen te garanderen. Streven naar efficiëntie leidt ook tot eenvoud. De groep wil op een kwalitatieve manier toegevoegde waarde bieden aan zijn klanten, werknemers en leveranciers. Niet alleen op economisch, maar ook op duurzaam en maatschappelijk vlak wil Colruyt een zinvolle bijdrage leveren. Duurzaamheid zit in het DNA van Colruyt. Thermische gordijnen (of onzichtbare luchtdeuren) dragen hieraan bij.
Versmarkt met luchtgordijnen
De onzichtbare scheiding tussen de verschillende temperatuur- en geurzones zorgt voor het ideale winkelklimaat voor zowel de klant als de producten. Het gordijn houdt de koude lucht in de koelruimte.
Een optimale scheiding tussen de temperatuur in de winkel en die van de koelcel zorgt bovendien voor een optimale doorgang, wat het winkelcomfort voor zowel klanten als werknemers aanzienlijk verhoogt.
Eenvoudig, efficiënt en economisch: dat zijn de luchtgordijnen van Masterveil Europe.